Sunday, August 28, 2011

Pic Today 8/28/11














DAY ONE, "LOUFEST" MUSIC FESTIVAL
FOREST PARK, ST. LOUIS

Perfect weather, 9 "indie" bands, 2 stages,
a great venue in beautiful Forest Park,
as Day One of LOUFEST draws a huge crowd.
(As expected.)

Some of the better performances Saturday were from
The Hold Steady, Deerhunter, The Roots,
Surfer Blood and Dom.

Sunday's line-up includes
TV On The Radio, Cat Power, The Low Anthem, and !!!
(Yes, there's a band called "!!!")

This is the 2nd annual LOUFEST,
which seems to be gaining in national popularity.
(More pics tomorrow.)





6 comments:

  1. Looks like a lovely festival. Great photos.

    ReplyDelete
  2. I love indie music, it must have been very cool!

    ReplyDelete
  3. Que fotos más BONITAS...sabes? me gusta mucho la música en directo me encanta!...como me hubiera gustado poder asistir...

    que te diviertas y sigas echando fotos tan maravillosas...

    ReplyDelete
  4. Nossa amizde é um mundo de encantos,por isso temos que ter capacidade de amar infitinamente.
    Creia a amizade é um fio que liga nosso coração em qualquer parte do mundo.
    Só podemos ter certeza que não estamos passando pela vida inultimente se não perdermos a capacidade de amar.
    Sou muito feliz por ter sua amizade, é isso que me da a certeza de um amor lindo e incondicional.
    Uma abençoada tarde de Domingo!
    Bjs no coração.
    Evanir
    Foi um prazer encontrar seu blog já estou seguindo você.

    ReplyDelete
  5. Musical Sunday sounds lovely to me :)

    Have a great week ahead big buddy.

    Love,
    Bhags

    ReplyDelete
  6. Excelentes fotografías y muy gráficas de este concierto músical, muy buena nitidez en tus imagenes, recibe un fuerte abrazo amigo Rick

    ReplyDelete