Sunday, September 6, 2015

Pic Today 9/6/15






FAREWELL MY BARISTA

I am spoiled.

I start each day
with very good coffee.
(It's important.  It's essential.)

I am blessed to have a very good 
coffee shop (Kaldi's Coffee)
steps from my front door.

I am also blessed to have had
a very good barista (my friend, John)
prepare and serve my coffee.

Alas, John is moving on and up
to another location and neighborhood,
which happens to very good people.

But I shall miss him,
and wish him well.

(He remains my good friend.)

8 comments:

  1. Es hermoso tener buenos amigos , estoy segura que tu eres un gran amigo
    Feliz domingo Rick!!
    :D

    ReplyDelete
  2. Buen homenaje para con tu amigo.
    Un abrazo, Rick.

    ReplyDelete
  3. Me gustan las fotos, y también la amistad, porque los amigos siempre merecen un homenaje.

    Un beso.

    ReplyDelete
  4. that's the crew that makes my coffee everyday too!!!

    ReplyDelete
  5. Esos cafés tienen que estar deliciosos, se nota que están hechos con mucho amor.....

    ReplyDelete
  6. Used to have a good chock full o nuts coffee shop on the next block, but they closed down, and a juice bar/coffee shop opened with the absolute worst coffee.

    ReplyDelete
  7. Eu também sou mimada Rick, não sei começar o meu dia , sem ser com um bom café ( aqui, faço questão que seja a antiga, em coadores mesmo, amo isso )
    Aliás amo café, tenho que me controlar, para não me exceder no consumo :D

    Beijos e beijos mil a ti ♥

    http://simplesmentelilly.blogspot.com.br/

    ReplyDelete