Siempre quedara el arte de verdad, no el de mercado.Un abrazo Rick
Nice photo!It's the taste of what it is.In my opinion, good art that raises ideas may be ugly or beautiful.I would not buy it.Have a nice week!
Jeje! Es una buena fotoLas ferias de arte contemporáneo son muy divertidas...Un abrazo
Siempre quedara el arte de verdad, no el de mercado.
ReplyDeleteUn abrazo Rick
Nice photo!
ReplyDeleteIt's the taste of what it is.
In my opinion, good art that raises ideas may be ugly or beautiful.
I would not buy it.
Have a nice week!
Jeje! Es una buena foto
ReplyDeleteLas ferias de arte contemporáneo son muy divertidas...
Un abrazo